Max Factor Colour Adapt Foundation Review

Max Factor Colour Adapt Foundation Review



Съжалявам малко е мръсен хаха

количество: 34ml
цена: 21лв (много често има промоции на Max Factor в дрогериите) 
съставки: 

Моят цвят е 45 warm almond. Перфектен е за лятото, когато имам малко тен. Жалко, че в България не продават по-светлия цвят, защото този е много тъмен за мен. Кожата ми е комбинирана - много мазна в зоните около носа, брадичката и челото, а бузите ми са страшно сухи, така че е много трудно да си намеря фдт, който да оправдае всичките ми очаквания. Но този го направи. Това ми е втора опаковка вече.


Покривността му е средна към пълна, което ми харесва. Нямам много несъвършенства и не се нуждая от пълна покривност, но пък се чувствам по-добре когато имам фдт с пълна покривност хаха. Консистенцията му е като на мус и не се разтича много лесно. Финишът е матов. Няма никаква миризма, което мен не ме интересува много, защото и да имаше на мен това не ми прави никакво впечатление. Нанася се много лесно и не се натрупва при сухите зони. Издържа дълго време около 7-8 часа, което мисля, че е достатъчно добре за фдт от дрогерията. Някъде по средата на деня трябва да използвам матиращи листчета, но за мен това не е голям проблем, тъй като трябва да го правя с всеки фдт. Много добър фдт, бих си го купила пак.


Това е всичко за днес, надявам се, че Ви е било интересно :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар